wtorek, 26 sierpnia 2014

''Równa jazda to recepta na sukces'' - rozmowa z Kacprem Gomólskim

żużloFAN:  Wszyscy mówią,że jesteście murowanym kandydatem do złota. Zgadzasz się z takimi opiniami ?

Kacper Gomólski: Opinie są przeróżne, jak będzie przekonamy się wraz z zakończeniem sezonu. Wszystkie drużyny w play-offach są mocne i każda ma ochotę na złoto.
 
Ostatni mecz ligowy, z Wybrzeżem Gdańsk, to tylko formalność i wysoka wygrana.

Gdańsk jechał rezerwowym składem, dlatego podeszliśmy do tego meczu na luzie.

Ty zrobiłeś w tym meczu 7 pkt . Zadowolony ?

7 punktów to dobry rezultat, ale trzeba dążyć do tego aby było jeszcze lepiej.

W play-offach trafiliście na Unie Leszno. Jaki scenariusz przewidujesz ?

Odpowiem tak samo jak na pierwsze pytanie - wszystko wyjaśni się po play-offach.

Kacper Gomólski jest ostrożny w typowaniu miejsca Unii Tarnów na koniec sezonu (fot.:przegladsportowy.pl) 


W ostatnim czasie wraz z Pawłem Przedpełskim, Bartoszem Zmarzlikiem i Piotrkiem Pawlickim sięgnąłeś po złoto DMŚJ. Przy okazji wielkie gratulacje. I pytanie jakie to uczucie ?

Super uczucie. Jesteśmy z Chłopakami prze szczęśliwi, że udało nam się zdobyć złoto. Wszyscy pojechali równo, a to jest recepta na sukces - każdy dał z siebie wszystko.


I na koniec pytanie od fanów: Dlaczego ''Ginger'' ?

Kiedyś na treningu zawołał tak do mnie Jason Crump. Myślałem, że to nie do mnie ale odwróciłem się i znowu słyszę jak wola na mnie Ginger. Ksywka została, a śe pochodzi od Mistrza Świata i legendy żużla to tylko się cieszyć. (śmiech)



Czego ci życzyć przed play-offami ?

 
Abyśmy pojechali tak samo jak w rundzie zasadniczej: pewnie i na luzie.

Tego właśnie ci życzę !

Jestem na facebooku !

Chcesz być na bieżąco ? Zamów darmową prenumeratę !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz