piątek, 12 września 2014

''Wygrywamy jako drużyna i przegrywamy jako drużyna'' - rozmowa z Dawidem Lampartem

No i stało się najgorsze, spadacie do PLZ 2. Jak się z tym czujecie ?

Nie można czuć się dobrze po przegranym meczu , niestety rożne przypadki losowe albo pech zdecydowały o tym ze spadliśmy z ligi.

Przegrany mecz z Marmą Rzeszów definitywnie przekreślił wasze szanse na utrzymanie. Dlaczego tego meczu nie wygraliście ?

Bo go przegraliśmy po prostu nie ma sensu rozpisywać się w tej chwili dlaczego... Każdy starał się jak mógł i dawał z siebie 110% i to było widać.

Ty byłeś najsilniejszym ogniwem swojej drużyny i do ciebie praktycznie nie można mieć pretensji. Zabrakło punktów kolegów ?

Drużyna składa się z 7. zawodników i każdy z nas mógł dołożyć po 2-3 punkty więcej. Wygrywamy jako drużyna i przegrywamy jako drużyna.

fot. I. Sanger


Na wasze usprawiedliwienie można powiedzieć, że przegraliście ze zwycięzcą rundy zasadniczej Nice PLZ. Ale jet to chyba, mimo wszystko marne pocieszenie ?

Nie ma znaczenia z kim się ścigasz zawsze jedziesz po to żeby wygrać, w tej zabawie chodzi własnie o to.

Czy pół roku temu pomyślałbyś o takim scenariuszu ? Pewnie nie.

Koncentruje się na najbliższych zawodach nie patrze i nie patrzyłem co będzie za pól roku... Na pewno jest to wielka niemiła niespodzianka.

Skupmy się teraz na tobie. Zostaniesz w Lublinie ? Czy twoje aspiracje są jednak wyższe niż PLZ 2 ?

Dążę do tego żeby w przyszłości jeździć w Ekstralidze to jest moje marzenie i mój cel. A co będzie w przyszłym roku pewnie za niedługo się dowiemy sam jestem ciekawy co to będzie.

W jakich zawodach w najbliższym czasie nam się zaprezentujesz ?

Na razie mam tylko zapewniony start w meczu Polska-Ukraina jeżeli będą pojawiały się inne zaproszenia na pewno będę korzystał  z każdej  możliwości  startu.

 Czy w tym sezonie byłeś zadowolony ze swojego sprzętu ? Jak ci się z nim współpracowało ? 


Sprzęt sprawował się bez zarzutu ogromna prace wykonał mój mechanik - Grzegorz Rempała i za to mu serdecznie dziękuję. W przyszłym roku powinienem być jeszcze szybszy.

Co w tym sezonie było twoim największym mankamentem, a z czego jesteś najbardziej zadowolony ?

Mankamentem było to że, w każdych zawodach zawsze jeden bieg nie wyszedł i przyjeżdżałem na 3-4 miejscu, będę dążył do tego żeby to wyeliminować, a zadowolony jestem z pracy całego mojego teamu i z bardzo dobrych startów.

 I na koniec pytanie od fanów. Czy planujesz w tym sezonie występy w zawodach ICE Speedway'owych ?

Nie, raczej na pewno nie, po sezonie skupie się ja zawodach Cross Country, a w zimie na treningach przygotowaniach wszystkiego na nowy sezon i jeździe na desce.

Dziękuje za rozmowę !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz